czwartek, 13 stycznia 2011

Dziewictwo na sprzedaż

Długo zastanawiałam się o czym ma być kolejny post, poszłam na łatwiznę i szukałam wielu informacji na temat prostytucji w internecie. Natknęłam się na bardzo ciekawe ogłoszenia licealistek, które chcą sprzedać swoje dziewictwo za 100tys zł. To kolejny dowód na to że liczy się tylko łatwy zarobek. A co z moralnością? U niektórych coś takiego już chyba nie istnieje. Po co iść do łóżka z osoba która się kocha skoro można po prostu sprzedać swoje ciało za niemałe pieniądze. Szkoda słów.

2 komentarze:

  1. 100 tys to sporo kasy, w sumie pewnie nie mają perspektywy na inną formę zarobku. W tym wieku ma się różne pomysły w głowie i jak widzimy nie zawsze są one rozsądne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że tymi dziewczynami często kieruje brak mody na dziewictwo a skoro można przy tym zarobić to czemu nie skorzystać? Dla mnie osobiście to jest żenujące.

    OdpowiedzUsuń